Make your way home

Var nere hos mormor och morfar en sväng förut. Kände att jag var tvungen att få in min ansökan, så nu har jag iaf skrivit ut mitt personliga brev och mina betyg, så ska bara få lite fler papper sen ska det skickas in. När jag kom hem därifrån så var det så underbart skönt ute så jag gick ut och gick en sväng. Gick den vanliga rundan fram tills jag kom till Ewab, då bytte jag och rände ut på åkern och sen en liten grusväg mitt ute i ingenstans, det var underbart. Jag gick till och med och sjöng högt för mig själv på musiken i hörlurarna. Ingen kunde höra mig och det ska jag göra flera gånger. Vädret var så varmt och vindstilla och det kändes som att våren verkligen är här för att stanna nu. Måste varit 15-20 grader eller nåt ikväll. När jag gick längsmed stora vägen blåste det nästan varmt och avgaserna från bilarna fick mig att känna som att jag var utomlands. Jag vill så gärna komma bort, så när Elin kommer hem om en vecka(!!) ska vi sätta oss ner och kolla läget lite. Hoppas vi kommer iväg :) Nu har jag precis kollat på Top Model och ska snart kolla på Svenska Hollywoodfruar. Imorn ska jag ut och tidigt på morgonen, sen åka en sväng till Motala. På kvällen kör vi på VIP:en på speedwayen, underbart!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0