Lite tankar!

Det är blandade känslor här hemma. Tv:n har börjat fungera nu, så ska se det sista på den. Sen så är det förlängning kvar i hockeyn och jag hoppas innerligt att Djurgården har turen på sin sida den här dagen, det är verkligen deras tur nu. Så nu hoppas vi på vinst och det skulle vara underbart om det blev så :) Men innan jag ska börja kolla på tv:n igen måste jag få klaga lite. För det första så är domarna så inkonsekventa så det inte är klokt, sen så är kommentatorerna helt värdelösa. Jag tycker att dom höjer varenda Hv-spelare till skyarna och varenda räddning som Liv har gjort var en helt outstanding, fucking amazing räddning, medans när Wesslau räddar så är det bara en vanlig räddning. Sen så tycker jag att dom bara sitter och snackar en massa goja där uppe, dom kan lika gärna hålla käft tycker jag. Men sen så lyssnar jag iofs med mitt Djurgårdsöra! Måste klanka ner lite på publiken och klacken i Kinnarps. Vart är hejaropen och applåderna??? Det finns ingen stämning alls i den där arenan och det är trist. Men sen så jämför man ju allt med hovet och globen och det finns ju inget som kan mäta sig med stämningen där. Nu är det dags för förlängning! :)

Lägger in en liten bit av en intervju av en Djurgårds-profil, Lasse Falk. Gillar starkt det sista stycket. Håller med fullständigt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0