Laughing with blue lips

Vilken underbar dag det har varit, eller ska vi säga att det var en charmig dag Frida?? ;) haha. Åkte som sagt in till Motala imorse för att fixa kalufsen (igen!). Den här gången var det uppdrag ta-bort-orange som var på tapeten. Men färgen verkar inte vilja ge sig. Det är fortfarande orange på många ställen i håret, men som helhet är jag nöjd med håret nu. Det är lite åt kola-hållet med lite apelsinsmak, fattar ni, haha. Får köra på silverschampoo, inpackningar och låta håret blekas av solen, så blir det nog great :) Efter det åkte jag hem till farmor och hämtade bilen, åkte till systemet och handlade tills imorn och mötte sedan upp Frida. Vi var båda grymt sugna på Mc Donalds, så det blev det. Gott vare! Fick sällskap av Fridas gamla klasskompis Ola, trevlig kille det där :) Men vi satt och pratade i säkert två och en halv timma eller nåt sånt. Sen var jag tvungen att åka hem tyvärr :/ Så skjutsade hem Frida och åkte till Vadstena. Där hämtade jag Emilias present och sen åkte jag till pappa en sväng. Där hade dom kalas för Emma som fyller år idag, så släkten på hennes sida var där. Men mamma kom och hämtade mig vid 5tiden och nu är jag i Mjölby igen. Ikväll vet jag inte vad jag hittar på. Ska väl äta lite god mat som mamma lagat och kolla på tv:n. Får se om jag grejar lite med naglarna tills imorn, eller vad jag nu hittar på. Det är iaf Vampire Diaries och Criminal Minds på tv:n.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0