In the running of

Var nere på stan förut och jag inhandlade precis det jag behövde. Hittade även konfirmationspresent till Paulina och 20-årspresent till Emilia från familjen. Så nu har jag gjort det iaf. Efter det åkte jag till simhallen och solade och simmade. Det var underbart skönt och sen hade dom nya rör i solariet så det brände rejält :) Var helt själv i hela simhallen och det var så lugnt. Men lite sådär småjobbigt att badvakten satt och kollade på mig hela tiden, haha. Satte i inpackning i håret medans jag satt i bastun. Vilket gjorde susen för mitt hår. Nu har jag precis kollat på Top Model och ska kolla på Desperate Housewifes, sen packa lite grejer. Åker till Mjölby en liten sväng.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0