Här ska det tydligen stå nåt?!

Oj, det blev visst lite stressigt förut, så hann verkligen inte skriva då. Lustigt det är när tiden rinner iväg sådär. Var iaf och simmade förut och det var så skönt. Ibland var jag helt själv i bassängen. Ingen som simmade sådant att jag fick kallsupar, blev nästan lite ensamt ibland. Bastade efter det och det var också skönt. Men fick en sån lustig känsla när jag satt där inne. Visst att man har svårt att andas när man sitter där, men jag fick så konstiga tankar att det skulle börja brinna eller nåt sånt. Så fick panik och bara rusade ut ur bastun. Usch, det var hemskt. Men innan dess var det skönt. När jag kom hem gjorde jag mig iordning och sen hämtade jag upp Anna och Jocke och åkte hem till Karlssons för att äta lite tacos och träffa alla underbara människor. Vi åt som sagt tacos och jordgubbar och glass till efterrätt, mumma! Skjutsade hem Anna och Mickis och skjutsade Jocke till en kompis för han skulle till hörnet. Det är sjukt vad partysugen man blir när man ser folk somn festar och speciellt när man själv ska jobba. Men nu är jag hemma och ska sova. Imorn ringer klockan vid 6 och drar till jobbet vid 7. Jobbar fram till lunch, sen tror jag det blir fika på stan. Skriver väl nångång när jag har tid. Natti!













Kommentarer
Postat av: emilia

kom och fika i motala:D

2010-04-24 @ 02:36:16
URL: http://emilia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0