Another night in hell

Nu har den här dagen gått igen, som alla andra dagar. Förstår inte varför dagarna går så snabbt för. Vad finns det för mening med det?? Eftersom vädret har varit riktigt härligt idag så tog jag en till promenad förut, eller jag joggade en liten runda. Hamnade efter det på Kungsvalla, eller Blåsvalla som vi kallar det. Det blåser alltid halv storm där, hur lugnt det än är på andra ställen. Så kollade på en fotbollsträning med smågrabbarna där, sen gick jag hem. Nu har jag precis ätit en riktigt god kvällsmat. Det bjöds på Tagliatelle med en god kycklingsås :) det var så mumma! Nu ska jag åka iväg till Amanda en sväng och kolla Gossip Girl och prata av oss lite. Kommer hem ganska så skapligt eftersom amanda ska upp och jobba imornbitti. Skriver sen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0