29 april

Jag ska vara helt ärlig, jag glömde bort bloggen igår kväll. Så kan det gå. Men jag kom till Mjölby vid halv 7 ungefär. Kollade på Biggest Loser och åt mat då. På kvällen var det Grey's och sen True Blood. Sen var kvällen slut. Så nu vet ni det, inget roligt.

Nu ska vi snart åka in till Vadstena. När jag kommit dit ska jag åka direkt till Motala för att åka till Maggan. Jag vet inte alls vad hon ska göra med mitt hår idag, men det får bli en överraskning. Jag hoppas hon får bort det oranga bara och att jag blir mer blond. Sen får hon göra vad hon vill. Efter det ska jag hämta bilen hos farmor, ska ha den i ett par dagar nu. Åker sedan ner till stan i motala igen och då ska jag möta upp Frida för en lunch på stan, vet inte vart det blir men det märks. Ska bli jättemysigt :) Efter det ska jag åka hem och åka ner på stan i Vadstena för att hämta ut Emilias present :) Åker till Mjölby sen i eftermiddag igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0