27 april

Då var den efterlängtade tisdagen här. Äntligen Speedway premiär ikväll :)

Idag var det meningen att vi skulle åka in till motala på förmiddagen, men blev inte så för Alice är lite sjuker. Så var stannade hemma istället. Har typ städat hela förmiddagen och det är ju inte alls för kul. Har även kollat på en gammal film, eller en snutt av den iaf, Youngblood. Pappa har den inspelad på video, men det har aldrig blivit att jag kollat på den. Tänk att dom äldre filmerna alltid ska vara bäst! Det är inte många nya filmer som kan mäta sig med de äldre filmerna, speciellt från 80-talet. Det finns så många bra därifrån :) Ska kolla på Filmen G snart igen, det var ett tag sen. Den är så grymt bra, har sett den säkert 20 gånger. Men nu ska jag gå och göra iordning håret, blir lockat med vågtången ikväll. Det är bästa frisyren ifall att det börjar att regna. Då ser man bra ut i håret ändå. Skulle jag plattat det så blir det ju bara lockigt igen så snabbt, bara det är lite fuktigt i luften. Kollade vädret precis och på Yr.no stod det att det skulle regna ikväll, men bara lite. Sen kollade jag Smhi.se och där skulle det inte regna nåt, så får se hur det blir. Jag hoppas på en kväll utan regn iaf. Vet inte om jag nämnt det, men pappa och jag vann VIP-biljetter till matchen ikväll. Så ska dit vid 6tiden och då får vi äta mat i restaurangen och sen kommer Stefan Andersson (lagledaren) och pratar en sväng. Blir himla intressant. Jag har aldrig suttit där, så blir skoj! Sen hoppas vi på en Piratvinst ikväll :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0