22 april

Vilken underbar dag vi har idag då :) Solen skiner och himlen var alldeles klarblå när jag var ute och gick förut. Men nu har det kommit in lite moln, fast jag tror att det fina vädret ändå kommer hålla i sig. För får vi mer snö som vi fick igår blir jag tokig! Det kan väl inte snöa i slutet på april, jag blev helt chockad när jag åkte hem från motala. Snöflingor stora som snöbollar kom mot rutan. Men idag ska vi nog inte få någon anledning att klaga på vädret :) Just nu sitter jag med inpackning i håret och ska snart gå och skölja ur det. Sen ska jag sitta lite vid datorn och ordna med ansökningar till utbildningar som jag ska söka in till. Sen ska jag göra iordning mig, för klockan 6 är det prisutdelning i sporthallen. Tråkigt att skolhandbollen är slut nu, så vad ska man göra nu på kvällarna framöver?? Skaffa sig ett liv kanske, haha. Men nu måste jag hoppa in i duschen. Hörs sen.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0