16 april

Blev inget jobb för min del idag :/ Inte nog med att jag är förkyld, hostar och har ont i halsen, så fick jag typ nåt magknip inatt. Så har varit inne på toan och spytt hela natten :( men jag ska väl inte gå in på några detaljer, för eran skull. Just nu har jag fått i mig en skål med yoghurt och hoppas jag får behålla den. Har precis börjat kolla på en film med som heter Det sista offret och den verkar riktigt bra. Ska nog ta en paus i filmen och gå upp och kolla på Biggest Loser och Criminal Minds som jag spelade in igår, men sen ska jag fortsätta kolla på filmen. Blir nog bara att vara hemma idag, för måste bli frisk tills imorn. Då blir det Kinnarps arena och hockey, DIF! :)






Kommentarer
Postat av: emilia

ajdå, krya på dig!:)

2010-04-16 @ 12:19:50
URL: http://emiliajivegard.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0