12 april

Nu har jag åkt på en dunderförkylning och det är så förbannat trist. Bara snorar, har ont i halsen, öronen och huvudet. Usch, det är så tråkigt och jobbigt. Jag som hade tänkt gå och simma idag, men så blev det ju inte. Jag gick upp vid 9tiden och hamnade då i soffan. Var inte alls utvilade efter att jag inte kunnat sova nåt inatt. Så somnade där istället. Men nu har jag precis kollat på Gossip Girl, packat upp mina grejer och plockat iordning. Hur trött och sjuk jag än känner mig, så måste jag ta mig till sporthallen idag. Har match med samuels klass i skolhandbollen och jag är ju deras ledare. Det ska bli riktigt kul :) Men nu ska jag duscha, svälja några tabletter och pigga på mig lite.





Kommentarer
Postat av: emilia

tror vi har samma sjukdom! :(:P

2010-04-12 @ 13:44:31
URL: http://emiliajivegard.blogg.se/
Postat av: hannah

aa, det skulle ju inte vara så lustigt, haha!

2010-04-12 @ 16:06:39
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0