Wihiiii,

Är hos emilia med elin nu. Äter tre-rätters middag. Jag gjorde förrätten, det blev en räksallad typ med cous-cous och rhode-island sås, hade även hemmagjorda vitlöksbröd till. Låter tråkigt och det var det kanske med, men det var gott! Emilia gjorde huvudrätten och det var fläskfile, potatisgratäng och en grym sås. Jag kan lätt säga att det var det godaste jag ätit på riktigt länge! Snart bjuder elin på efterrätt, blir nåt med vit choklad så blir nog också gott som faan.

När vi är färdiga så åker vi vidare hem till marcus där det är lite nyårs-party!! Ha en härlig nyårsafton folk!



|| Ska försöka mig på ett videoinlägg med mina tjejer sen ||

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0