i väntan på J-VM matchen

Tänkte lägga in en bild på mina underbara sovbyxor som jag fick i julklapp, jag bara älskar dom!! Det kommer mer bilder på julklappar någon dag. Min mobil har gått sönder (igen!) så nu har jag ingen musik och ingen kamera att ta bilder med (förutom min vanliga cp kamera, men som för tillfället är i motala).




Passar på att slänga in en bild från julafton hos amanda&adde. Både amanda och jag har pysslat lite med den. Blev ganska cool, men ändå ful, men jag bjuder på det. Om ni undrar så ligger jag nästan på deras köksbord.



Nu ska jag kolla på Biggest loser som jag spelat in sedan tidigare ikväll, innan jag ska kolla SVERIGE-Ryssland i J-VM. Blir en låååång natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0